Szeretettel köszöntelek a Isten Műhelyében közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Isten Műhelyében vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Isten Műhelyében közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Isten Műhelyében vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Isten Műhelyében közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Isten Műhelyében vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Isten Műhelyében közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Isten Műhelyében vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nem mintha ezt már elnyertem volna, vagy hogy már
tökéletes volnék, hanem igyekezem, hogy el
is érjem ...
(Fil 3, 12)
Pontosan lefordítva: „Nem mintha már befejezett volnék." Az apostol a tökéletesek közé számítja magát (Fil 3, 15), de még nem nyert a munka befejezést benne, még nem ért célba. Még fut és harcban van. Próbák várnak még rá, mindenekelõtt a legnagyobb próba: élete vége, ami számára a mártírhalált jelentette. Még van tanulnivaló az õ számára is (2 Kor 1, 9).
|
|
14 éve | Garamszegi marika | 0 hozzászólás
Isten hatalmas!
Volt egy nagyváros, Ninive, az asszír birodalom fővárosa, melynek bűnei felhatottak az égig. Egy napon a próféta azt a küldetést kapta Istentől, hogy menjen el Ninivébe, és az ott élő pogányoknak hirdesse Isten ítéletét: „Még 40 nap és elpusztul a város!” Jónás gondolkodott az üzeneten. Ismerte Istent, tudta jól, hogy ha Isten előre figyelmeztet, akkor Ő jót akar. Ha a ninivebeliek megtérnek, megbánják az ő bűneiket, Isten még a végén megbocsát nekik!
Krisztus evangéliumához méltóan
viselkedjetek!
(Fil 1, 27)
A hívõ ember életmódja a világ szeme elé állítja és szemlélteti az evangéliumot. Az evangélium: örömüzenet. Hogyan egyezik ezzel össze, ha a hívõk sötétek, barátságtalanok, rosszkedvûek? Ha az élet apró dolgai is rosszkedvre hangolják õket és annyi bosszúság és méltatlankodás van az életükben? Az evangélium szerint való ez? Hiszen ennek az örömét még a viszontagságok sem homályosíthatják el!
Legyetek azért okosak, mint a kígyók
és szelídek, mint a galambok!
(Máté 10, 16)
Amint az ember megtér, összeütközésbe kerül a körülötte levõ világgal. Már másként él és cselekszik, és ezt nagyon rossz néven veszik tõle. A világ nem akar hozzánk igazodni és nekünk sem szabad többé hozzá igazodnunk. Megtért üzletemberek és munkások nem járhatnak többé azokon a tisztességtelen utakon, amelyek az üzleti életben vagy az üzemben napirenden vannak.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
„Én vagyok az Alfa és az Ómega, az Első és az Utolsó…” (8). János Patmosz szigetén Isten igéjéért és Jézus bizonyságtételéért, részesedve a Krisztus szenvedésében, nehéz helyzetben van. Egyedül, az Úr napján, lélekben találkozik az Emberfiával. Az Úr a megpróbáltatások és a magány között sem hagyja el az övéit. Kijelenti magát, és vigasztalásul új feladatot ad. János azt a feladatot kapja, hogy hét gyülekezetnek írja le azt, amit az Úr mondott.
Buenos Dias: Espero tener un poco mas de informacion sobre este gran prcotyeo,para veneficio no solo de los ecuatorianos sino de todo el mundo. Yo soy ecuatoriano residente por muchos af1os en USA y me interesaria aportar o dar un granito de arena. Digo esto ya que se esta hablando unicamente de cantidades inusuales para uno, pero seria bonito colaborar con lo que uno este dispuesto. Disculpen a los dirigentes de este prcotyeo por lo expuesto , pero si colaboramos todos los ecuatorianos con un dolar se suma a las cantidades que estan colaborando los paises.
A felülrõl való bölcsesség
elõször is tiszta, azután békeszeretõ,
méltányos, engedelmes, irgalommal és jó
gyümölcsökkel teljes, nem kételkedõ
és nem képmutató.
(Jakab 3. 17)
Isten bölcsessége kiformálódik gyermekeinek lényében és életmódjában. Jakab különbséget tesz a felülrõl való és a földi, sõt ördögi bölcsesség között. Ez utóbbit a teljes önzés jellemzi. A felülrõl való bölcsesség tiszta, óvakodik minden bûntõl, sõt utál minden tisztátalanságot. Arra indít, hogy egyedül Isten tetszését keressük.
Jézus fohászkodott (felsóhajtott).
(Márk 7, 34)
Jézus másként fohászkodott, mint a szentségtelen emberek. Amikor eléje vitték a süketnémát és a szerencsétlen ott állt elõtte, feltárult szeme elõtt ennek az emberi léleknek teljes nyomorúsága. Beteggyógyításai nem varázsszerûen és nem könnyen mentek végbe. Magára vette betegségeinket (Máté 8, 4). - Természetszerûleg sokkal közelebb áll hozzánk a saját nyomorúságunk miatt való fohász. Néha rajtakapjuk magunkat bizonyos jó érzésen, ha mások szerencsétlenségérõl olvasunk és arra gondolunk: „Milyen jó, hogy ez nem velem történt!"
A mások nyomorúsága miatt való fohászkodás mindig önzetlen szeretetbõl származik.
Boldog és szent az, akinek része van az elsõ
feltámadásban; ezeken nincs hatalma a második
halálnak, hanem az Istennek és Krisztusnak papjai
lesznek és uralkodnak vele ezer esztendeig.
(Jel 20, 6)
A papi foglalatosság áldozat és a másokért való irgalmas szolgálatba állás. Isten gyermekei akkor papok, amikor készek mások terhét hordozni. A fõpap szíve fölött hordozta táblára vésve a tizenkét törzs nevét. A papi szívek másokkal törõdnek, mindenekelõtt Isten népe tagjaival, de ezen felül minden emberrel.
Ti magatok is mint élõ kövek, épüljetek
lelki házzá, legyetek szent papsággá,
áldozzatok lelki áldozatokkal.
(1 Péter 2, 5)
Isten népe egészében véve királyi papság. Az újszövetségben nincs már külön papi rend. Isten minden gyermekének papi jellege van és papi szolgálatra van elhívva. Egyben valami királyi és nemes vonás van bennük, mert a legnagyobb király szolgálatában állnak. Akkor is, ha munkaköpenyben gép mellett, vagy dagadt kezekkel a mosókonyhában és bárhol dolgoznak - mégis királyi lelkületük van. Papi áldozatuk már nem véres élõ áldozat, hanem lelki jellegû, a Szentlélektõl munkált.
A tiszta arany nem fél az olvasztókemencétől.
Ha vizet iszol, gondolj a forrásra!
Ha rossz a kilátás, nézz fölfelé!
A világ csak híd, ne építs rajta házat!
Mily szennyesnek tűnik a föld , ha előtte az eget szemléltem!
Az ég sohasem süket, csak ha a szívünk néma.
Igazi öröm, örömöt szerezni.
Minden elhallgatott igazság méreggé válik.
Jézus így szólt Péterhez: Nem
gondolsz az Isten dolgaira, hanem az emberekére!
(Máté 16, 23)
Hányszor kellene Jézusnak hozzánk is így szólnia! Még Jézus tanítványai is, akik közel állnak hozzá, néha nagyon emberi módon gondolkodnak. Amikor Jézus az elõtte álló szenvedésekrõl beszélt, Péter felkiáltott: „Mentsen Isten Uram! Nem eshetik ez meg veled!" Emberileg jót akart, de helytelenül gondolkodott. Késõbb tökéletesen belátta, milyen balga és rövidlátó volt, hiszen Jézus szenvedése örök élet forrása lett az õ számára is.
14 éve | Garamszegi marika | 0 hozzászólás
A tíz szűz
Mt. 25.
„Akkor hasonló lesz majd az Egek (Istenének) Királysága tíz szűzhöz, akik fogták (elővették) lámpásaikat és kimentek a vőlegény elé találkozóra. Öt pedig balga volt közülük és öt okos (meggondolt, értelmes), mert a balgák amikor kézbe fogták (vették) lámpá(sa)ikat nem vittek magukkal olajat. Az okosak pedig lámpásaikkal együtt olajat is vittek (magukkal) a korsókban.”
Az öt bolond szűz nem a világ és nem is a vallásos világ, a Parázna, mert ezek szüzek.
Bennünk pedig Krisztus értelme van.
(1 Kor 2, 16)
A hívõ emberben a Szentlélek által Krisztus gondolkodása, értelme van. Ez azt jelenti, hogy úgy gondolkodunk, mint Õ. Tagjaiban az Úr maga gondolkodik, bennük érez és bennük öltenek testet a vágyai. „De ki értette meg az Úr értelmét?" Természete által senki. A Szentlélek vezet be minket az Úr gondolataiba, mert azok egészen mások, ellenkeznek a szív természetes gondolkodásával (Ézs 55, 8).
Krisztus gondolkodását különösen a boldogmondásokból ismerjük meg.
Mikor gyalázták, a gyalázást
nem viszonozta, mikor szenvedett, nem fenyegetõzött,
hanem rábízta ügyét arra, aki igazságosan
ítél.
(1 Péter 2, 23)
Jézus töretlenül, gyõztesként járta útját. „Hûség mindhalálig" - ez volt a jelszava. A sok gyalázás és szidalmazás alatt meggörnyedt, de hajlíthatatlan maradt. A Megváltó hallgatva tûrt mindent. Nem szidalmazott, nem fenyegetõzött, még csak nem is panaszkodott. Hallgatása mögött nem volt dac és harag.
A szeretet mindent elfedez, mindent hisz, mindent remél,
mindent eltûr.
(1 Kor 13, 7)
Minden emberben van valami, amit el kell hordozni, s nemcsak megtérése elõtt, hanem utána is. Ha másokra panaszkodsz, hogy elviselhetetlenek, gondold meg, hogy téged is el kell hordozni a többieknek. Csak újjászületés által, ha az igazi szeretet tölti be az ember szívét, lesz minden más. Akkor sokkal nehezebb a saját hibáinkat elhordozni, mint a másokét. A szeretet minden szeretetlenséget, keménységet, hiányosságot elhordoz. Nem találja túl nehéznek a terhet, mert mindig Isten szeretetének a forrásából merít. Ezzel nem mondjuk azt, hogy a szeretet mindent elhallgat, mert sokszor int és helyreigazít, de nem bosszankodik és nem veti el a másikat, mint valami elhordozhatatlan terhet.
A szeretet nem cselekszik éktelenül, nem keresi
a maga hasznát, nem gerjed haragra (nem keseredik meg).
(1 Kor 13, 5)
A szeretet tapintatosan viselkedik. Talán nem mindig jártas valaki a külsõ udvariassági szabályokban, mégis illendõképpen viselkedik, mintegy belsõ indíttatásból. A szeretetnélküli udvariasság hûvös vagy éppen fagyos, úgyhogy néha szívesebben vennénk a durva és neveletlen viselkedést.
Nem keresi a maga hasznát, önzetlen, nem a nyereségre néz.
Isten kegyelméből
Azt mondtam azért az én jólétem idején: Nem rendülök meg soha. Uram
kegyelmedből megerősítettél, mint egy hatalmas hegyet, de elrejtéd
orcádat, és megroskadtam. (Zsoltárok 30 .
,6-7)
Amikor minden jól megy az életünkben, akkor nem nehéz pozitívan
tekinteni a dolgokra. Olyankor nagyon erősnek érezhetjük magunkat. Ne
felejtsük el, hogy mindez az Úr kegyelméből van az életünkben. Mert
minden jó és tökéletes ajándék felülről való és a világosságok Atyától száll alá.
„Mert csak pillanatig tart haragja, de élethossziglan jóakarata; este bánat száll be hozzánk, reggelre öröm.”
Zsoltárok 30:6
Mi emberek megértésre törekszünk. Kutatjuk a világunkat, hogy minden ismeretben bővölködjünk. Mégis nehezen értjük meg azt, hogy az Isten nekünk jót akar. Mert ez ellen szól minden szenvedés, minden bánat, ami megnyomorítja sorsunk. Ha Isten jót akar az embernek, akkor miért van annyi betegség?
A szeretet hosszútûrõ, jóságos;
a szeretet nem irigykedik, nem kérkedik, nem fuvalkodik
fel.
(1 Kor 13, 4)
Amikor az apostol a legszebb témáról, a szeretetrõl lángoló, lendületes szavakkal ír, tulajdonképpen Jézus képét állítja a szemünk elé. hozzá kell hasonlóvá lennünk. De egyelõre fájón érezzük a nagy és mély különbséget.
A szeretet türelmes; nem fárad bele oly gyorsan a másik elhordozásába, mégha ismételten elõ is törnek annak régi hibái.
Aki felmagasztalja magát, megaláztatik.
(Lukács 18, 14)
A nagyravágyás mélyen a természetünkben gyökerezik. Az alapvetõ bukást tulajdonképpen ez okozta. „Olyanok lesztek, mint az Isten." A kígyó ezzel a csábító kilátással ébresztette fel a gõgöt a paradicsomban. Ezért bukott el az elsõ ember és veszítette el igazi nagyságát. Alapjában véve az ember lealacsonyítja magát a gõgössége, elbizakodottsága által. Csak az alázatosság ad igazi nagyságot.
14 éve | Garamszegi marika | 0 hozzászólás
SZEME, MINT A TŰZLÁNG
Szeretteim, ebből a tanításból vajon mennyi fog megállni a Krisztus ítélőszéke előtt? Egyre növekvő benső ismeretem szerint a mi modern, énközpontú tanításunk zöme tűz martalékává lesz Isten Fiának lángoló szemei előtt. Az Isten Fiáról kapott látomásban Jánosnak félelmet keltő látvány tárult a szeme elé:
„Feje és haja hófehér volt, mint a gyapjú, szemei pedig mint a tűzláng.” (Jelenések 1,14)
Azután azt mondja János:
„Mint egy halott estem össze lábainál.” (Jelenések 1,17)
Akad-e majd közülünk bárki, aki mint igehirdető és tanító, megállná helyét ilyen tűzlánghoz hasonló, szúró szemek előtt?
Szél Terézia TEDD A JÓT
TEDD A JÓT!
Amit ma megtehetsz
addig, tedd a jót!
Ma még tiéd körülötted minden
kérj, és megkapod
tedd, a jót!
Ma még segíthetsz, bajba
jutott ember társaidon,
tedd a jót!
Tedd mindazt, amit reád
bíztak, de ne tedd magadtól,
abból semmi jó nem
származhat.
Tedd úgy, hogy jó legyen
de te ezt honnan tudhatod?
Onnan, hogy Ő már megsegített,
Amikor eltervezte, hogy a földre
lejön
Megüresítette magát, szolgai formát
vett fel és emberekhez lett hasonlóvá.
(Fil 2. 7)
„Istennel egyenlõ" (Fil 2, 6). Ez azt jelenti, hogy lényében azonos vele s a helyzete is ugyanaz; már öröktõl fogva Isten formájában volt; isteni dicsõség volt a része. De még nem volt a teremtett világ birtokában. Jézus az Istennel való egyenlõség hatalmi helyzetét nem ragadta magához mint zsákmányt, hanem az ellenkezõjét tette: szolgai formát vett fel, emberré lett, mint mi - éppolyan függõvé és megkötötté.
Az Isten világosság, és nincs benne semmi sötétség. (1Jn 1,5)
Szeretem a napsütést. A fény és meleg jó érzéssel
tölt el. Egy napos reggelen kihúztam a hálószoba függönyeit, és a
függönytartó egy része váratlanul kijött a falból. A férjem rögtön
visszarakta, és azt mondta, hogy rövidesen rendesen meg kell javítani.
"Nem kell sietni" - válaszoltam.
Ezalatt a függönyöknek behúzva kellett lenni, különben az egész
tartó leesett volna. Csak egy kis fénynyaláb szűrődött be a résen
keresztül, ahol a függönyök összeérnek.
Forján Gábor fényképei, köszönjük!
Hétfőn délután 12 óra 10 perc körül átszakadt a Veszprém megyében lévő ajkai vörösiszaptározó gátja, volt ahol két méter magasan hömpölygött az ár. Négyen életüket vesztették, 113-an megsérültek, két embert még keresnek. Több helyen a lakosok a házak tetejére menekültek, van ahol traktorral menekítik őket.
Krisztus Jézus, aki mikor Isten formájában
volt, nem tartotta Istennel való egyenlõségét
ragadománynak.
(Fil 2, 6)
Természetünk szerint zsákmánylesõ lelkület él bennünk. A bûneset révén jutott el hozzánk. Elõtte már egy angyalfejedelem rablóvá lett; a teremtett világra vágyott, ami eredeti, Istentõl alkotott pompájában állott szemei elõtt. Zsákmányként akarta azt magához ragadni, úrrá lenni felette. Ez okozta bukását. Önmagát akarta felemelni, ezért zuhant alá.
Diotrefes, aki elsõséget kíván
köztük, nem hallgat ránk. Gonosz szavakat fecseg
ellenünk ...
(3 János 9-10)
A kis-ázsiai gyülekezetben két vén (presbiter) volt. Az egyik Gájus, az önzetlen szeretet embere, akit János apostol dicsér, Diotrefes a másik, aki becsvágyában az elsõ akart lenni és akit határtalan önszeretet uralt. Sajnos, ma is sok követõje van a keresztyének körében Diotrefesnek. Nem tûrnek meg senkit maguk mellett, nem engednek senkit maguk elé.
SZERETLEK ISTENEM
SZeretlek Istenem
Szeretlek Mindenem, mert csakis
Te vagy nekem a Szeretet Istenem
Hangzik fel sokszor számtalanszor
elmondja ajkam, ha TE akarod,
de ha én, azt már nem tudom
elmondani így még!
Szeretlek Istenem, Óh Te Nagy Szeretet
ezzel kelek, fekszem s-ez éltet
ha mondom - ha kimondhatom,
- ha hallhatom e- szavakat.
Százszor és ezerszer míndig és
míndig ez a legnagyobb szó
s ez a legcsodálatosabb,
s ez az alázat is egyben.
A mindent megváltoztató szeretet
Bármi történjék is, a szeretet minden körülmények közt kitart, mindig
kész mindenkiről a legjobbat feltételezni, reményei semmi módon nem
halványulnak el, mindent kibír ané lkül,
hogy meggyengülne. A szeretet soha nem vall kudarcot - sosem halványul
el, nem avul el, és soha véget nem ér. (1Korinthus 13,7-8 Amplified
Bible)
A szeretet soha nem vall kudarcot. Semmi nem működik nélküle, és vele
mindig sikeresek vagyunk.
Minél inkább megalázom magamat és
minél alábbvaló leszek a magam szemei elõtt,
annál dicséretre méltóbb leszek a
szolgálók elõtt, akikrõl te szólasz.
(2 Sámuel 6, 22)
Egyre kisebb - egyre nagyobb. Két ellentétes vonal ez, amelyen az emberek mozognak. A világ embere megbecsülést, gazdagságot és jólétet kíván; ideigvaló cél ez és az ember önmagát tartja szem elõtt. Saját elõnye, saját nagysága, érvényesülése körül forog minden. Isten emberének igazi növekedése a kisebbé tételben van.
Versengés is támadt köztük, hogy
ki tekinthetõ közülük a legnagyobbnak.
(Lukács 22, 24)
Ezúttal a tanítványok más kérdést vitatnak meg. Elõzõleg arról volt szó, hogy ki a legnagyobb köztük (Luk 9, 46), most pedig, hogy ki tekinthetõ a legnagyobbnak, ti. az Úr Jézus kit tekint annak. Az Õ szemében ki ér a legtöbbet? Kié az elsõ hely? Eddig úgy látszott, Péteré, hiszen neki mondta az Úr: „Te Péter vagy és én ezen a kõsziklán építem fel az én egyházamat." Ezen az estén pedig Jánosé volt a kiváltságos hely (Ján 13, 23).
Kellie Copeland-Kutz
A VÉDELEM IMÁJA A CSALÁD FELETT
Atyám, köszönöm a szövetség ígéreteit a védelemre. Most a Veled
való szövetségemhez fordulok és kiárasztom Jézus vérét a férjem/feleségem, a
gyermekeim és magam felett.
Angyalok, megbízlak benneteket, hogy vigyázzatok a családomra, hogy
védelmezzetek minket, mert Jézus nyomdokaiban járunk. Menjetek előttünk,
mögöttünk, mellettünk és mindenhol körülöttünk. Tartsátok távol tőlünk
(……...
Az ember semmit sem szerezhet meg, csak ha a mennybõl
adatott neki.
(János 3, 27)
Az irigység ártalmas, mérges gomba. Szétrombolja a közösséget. Olyan mint a lisztharmat, mindent tönkretesz, ami jót csak kapott a lélek. Akiben irigység uralkodik, az tönkremegy. Isten semmit sem adhat az irigy embernek, sõt azt is elveszi tõle, amije van. Az irigy ember másoknak is és önmagának is gyilkosa. Megfosztja magát az igazságtól, nem tud már igazságosan, részrehajlás nélkül ítélni.
Az Õ állandó lakozása
Õ adja meg nektek az Õ dicsõségének gazdag kincsestárából, hogy megerõsödjetek és megszilárduljatok hatalmas erõvel a belsõ emberben a (Szent) Szellem által [aki maga lakozik a ti legbensõbb lényetekben, a személyiségetekben]. Krisztus a ti hitetek által [valóságosan] lakozzék (telepedjen le, maradjon meg, építse ki állandó lakhelyét, otthonát) a ti szívetekben… — EFÉZUS 3,16.
Ha ajándékodat az oltárra viszed és
ott megemlékezel arról, hogy testvérednek
valami panasza van ellened, ... békülj meg elõbb
testvéreddel.
(Máté 5, 23-24)
„Irgalmasságot akarok és nem áldozatot!" Isten ezzel a szavával minden istentiszteleti ténykedésünket érvénytelennek jelenti ki, ha a felebarátunk iránti szeretet, irgalmasság és békülékenység hiányzik belõlünk. Sõt, akkor minden kegyességünk egyenesen utálatos az Õ szemében (Ézs 1, 12-17).
GYŐZELEM A DICSÉRET ÁLTAL
Wesley L. Duewel: Imáddal érintsd meg a világot
Hála Istennek, a keresztény képes ellenállni Sátánnak, és elűzni őt a csatatérről (Jak 4, 7). Néha ezt imával és hálaadással kell tenni. Néha parancsolnod kell, hogy távozzon. Néha meg kell kötnöd az erejét. Néha el kell tőle rabolnod foglyait, és Jézus nevében kiszabadítani őket. "Ebben a névben teljes hatalmad van Sátán legyőzésére a harc bármely területén.
Eledelt adott az istenfélőknek, örökké emlékezik szövetségére" (Zsolt 111,5).
Az istenfélőknek nem kell tartaniuk az ínségtől. Hosszú éveken át az Úr mindig adott eledelt gyermekeinek, akár a pusztában voltak. vagy a Kerít-patak (1Kir 17,3) mellett, akár fogságban voltak, vagy éhség közepette. Nekünk is megadta az Úr mindezidáig a mindennapi kenyeret, és nincs kétségünk afelől, hogy ezután is meg fogja adni, amíg csak földi eledelre szükségünk lesz. A kegyelmi szövetség szellemi áldásaival azonban örökkön-örökké el fog halmozni bennünket Isten, mindig olyan mértékben, ahogyan arra szükségünk van.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás